Over ons

Bestuur

Het bestuur van de speelgoedbankheerenveen bestaat uit:

  • Voorzitter: Anna Petra van de wal
  • Secretaris: Danielle Grol
  • Penningmeester: Eit van der Molen

Het bestuur van de Speelgoedbank Heerenveen is voor vragen bereikbaar via de contactpagina of via de mail: info@speelgoedbankheerenveen.nl.

speelgoedbank buiten
vrijwilligers

Vrijwilligers

Inmiddels zijn er enkele vaste vrijwilligers werkzaam bij de speelgoedbank. Maar vele handen maken ligt werk, dus meer vrijwilligers zijn altijd welkom. Lijkt het u leuk om te helpen op reguliere basis of af en toe, neem dan contact met ons op of kom langs! Iedereen is welkom.

Er zijn wekelijks vrijwilligers aanwezig op woensdag, donderdag en vrijdagochtend vanaf 10.30 uur tot 13.00 uur. Geïnteresseerd stuur een mail en wij maken een afspraak voor een kennismaking.

Nee, de speelgoedbank heeft niet de financiële middelen om de vrijwilligers te betalen.
Het bestuur organiseert één keer per jaar een leuk uitje of etentje voor alle vrijwilligers en bestuur.
Ook probeert het bestuur of er via andere organisaties leuke activiteiten worden aangeboden voor vrijwilligers om dit ook beschikbaar te krijgen voor de vrijwilligers van de Speelgoedbank.
Meld je aan als vrijwilliger!

Statuten

In de statuten van de Speelgoedbank staat ons doel omschreven als:

  • Het inzamelen van speelgoed en kinderboeken en het gratis beschikbaar stellen daarvan aan gezinnen met jonge kinderen in de gemeente Heerenveen die vanwege hun financiële situatie in een achterstandssituatie verkeren.
  • Het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.

Het bestuur bestaat uit vrijwilligers en krijgt geen vergoeding voor het uitvoeren van haar taken. Eventuele kosten kunnen op basis van bonnen worden gedeclareerd bij de penningmeester. De financiële verantwoording van de Speelgoedbank kunt u hier vinden:

statuten foto

SpeelgoedbankHeerenveen